    From: "e-kran" <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy mam prawo kopnąć psa w niektórych sytuacjach?
    Date: 17 Feb 2008 16:54:45 +0100

    > Wyszczerzone kly sa zapowiedzia agresywnego ataku, wiec masz prawo sie
    > bronic wszelkimi dostepnymi Ci srodkami.
    > To tak, jakby ktos mierzyl do Ciebie z broni palnej.

    I o to w tym wszystkim chodzi..

    Moja dobra znajoma przerobiła taki oto przypadek. Miała sukę, wyjatkową
    głupią, rasy zbliżonej do wilczura. Suka szczekała niestrudzenie na wszystkich
    gości odwiedzających dom, jak również obszczekiwała na spacerach co się tylko
    dało. No i pewnego razu przy wychodzeniu na spacer, po drugiej stronie ulicy
    napatoczył się pan w mundurze wojskowym prowadzący z rękę małą dziewczynkę.
    Suka skorzystała z okazji, biegiem przez ulicę i ujada jak wściekła. Moja
    znajoma za nią, przeprasza, i oczywiście standardowy tekst "ona nie ugryzie".
    Pan oficer w międyczasie zasłonił sobą dziecko, sięga do kabury i pyta "Mam
    zastrzelić, czy pani zabiera tego kundla?" Moja znajoma nigdy nie traciła
    wątku ale wtedy najzwyczajniej zgłupiała. Wzięła psa na smycz i od tej chwili
    spacery wyglądały troszkę inaczej.

    Można? Można!

    Pozdrawiam
    e-kran