eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy mam obowiązek udostępniać Pracodawcy (potencjalnemu) swój adres w CV? › Re: Czy mam obowi?zek udost?pnia? Pracodawcy (potencjalnemu) sw?j adres w CV?
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 21 Mar 2012 19:13:16 +0100
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Czy mam obowi?zek udost?pnia? Pracodawcy (potencjalnemu) sw?j adres w
    CV?

    On Wed, 21 Mar 2012, Vince wrote:

    > W takim razie jeszcze jedno pytanie. Czy podając na ten przykład
    > mój adres aktualnego pobytu (nie zaś adres zameldowania zamieszczony
    > oficjalnie w dowodzie osobistym) mogę się narazić na odpowiedzialność karną?

    Przypomnisz o czym stanowi przepis?
    To raz.
    Karnej zas raczej nie widzę, dyscyplinarna mogę sobie wyobrazić
    (do zwolnienia włacznie, jesli pracodawca stwierdzi że to własnie...
    no i tu logicznym jest, że raczej miejscem *zamieszkania* mógłby
    być zainteresowany, zas adresy nie majace wpływu na wykonywanie
    umowy o pracę nie powinny go interesować). To dwa :)

    pzdr, Gotfryd