eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy kontroler z US moze zadac okazania licencji na program FK ??? › Re: Czy kontroler z US moze zadac okazania licencji na program FK ???
  • Data: 2002-11-29 08:38:30
    Temat: Re: Czy kontroler z US moze zadac okazania licencji na program FK ???
    Od: "Grzes" <d...@N...host.sk> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel S" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:as6enn$chs$1@news.tpi.pl...
    > Witam.
    > Zadzwonila do mnie dzis ksiegowa i troche zmartwila. Poniewaz gdzies
    > znalazla w jakiejs ustawie ( nie podam numeru bo nie znam niestety ) , ze
    > podczas kontroli urzedu skarbowego, kontroler moze zazadac pokazania
    > licencji i instrukcji obslugi do programu ksiegowego. Sek polega na tym,
    ze
    > sam sobie taki program ( ma tylko to co potrzebuje ) zrobilem. Nie chce mi
    > sie tylko dla nich ( US ) robic instrukcji, nie mowie juz o licencji. Moje
    > pytanie jest takie : Czy urzad skarbowy moze miec takie roszczenia weobec
> [...]

    Co do linuxa - nie wiem czy do konca legal, ale zakupilem na firme gazetke
    poswieconej zainstalowanej u mnie w firmie dystrybucji. gazetka z nosnikiem
    + faktura zakupu powinna wystarczyc.

    Co do programu ksiegowego - jezeli masz licencje do narzedzi, w ktorych go
    zrobiles to chyba nie powinni sie czepiac, chociaz... na wlasnie, gdybys
    znal ustawe pewnie mzna by bylo ustalic. Niech ksiegowa poda Ci numer tej
    ustawy, sam jestem ciekaw.

    Pozdrawiam
    Grepe