  • Data: 2006-06-07 23:33:38
    Temat: Re: Czy komornik moze...?
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    ToR wrote:
    > Aktulanie mieszkam z dziewczyna w mieszkaniu zadluzonym przez jej dziadka i
    > wlasnie przyszlo na niego kolejne zadluzenie kredytowe i moje pytanie czy jak
    > przyjdze komornik to czy moze siasc na moje rzeczy (telewizor, komputer) ktory
    > nie jest dzidka?
    tak.

    > Czy musze miec wtedy jakies rachunki zeby udowodnic ze ten sprzet jest moj, czy
    > wystaczy powiedziec komornikowi ze to nie dziadka a moje?

    Możesz powidzieć, może ci komornik uwierzy.
    Jak nie, to przysługuje ci prawo sprzeciwu na czynności komornika, ale
    wówczas dobrze jest mieć jakieś rachunki, żeby udowodnić, że to twoje.

    > PS: Dodaz ze nie jestesmy zameldowani...

    Powinno być bez znaczenia, ale to raczej arugment przeciwko wam.
    A gdzie dziadek mieszka? Z wami?
    Nie wiem na ile zabezpieczy was umowa użyczenia np. pokoju zawarta
    pomiędzy wami i dziadkiem.
    Nie wiem, czy wówczas komornik nie będzie miał kłopotów z wejściem do
    takiego pokoju.
    Generalnie to wejdzie, ale łatwiej wam będzie złożyć sprzeciw.