  • Data: 2006-06-08 12:09:33
    Temat: Re: Czy komornik moze...?
    Od: "bolo" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Harry" <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl> napisał
    w wiadomości news:e68pe5$86n$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > boshhh w mieszkaniu znajduja sie rzeczy wlasciciela jesli nie jest ono
    > wynajmowane, prosty wniosek, skoro tam nie sa zameldowani to mozna
    > przypuszczac ze to rzeczy dziadka i teraz oni musza sie obronic ze tak nie
    > jest i ze te rzeczy sa ich a nie dziadka

    a jestes pewnien ze w tym kraju obowiazuje obowiazek meldunkowy jeszcze?
    bo tak mi cos niesmialo swita ze jako panstwo prawa (błahahaha) kazdy
    obywatel ma prawo swobodnego przemieszczania sie i zamieszkiwania
    a zeby uwiarygodnic moje slowa to dodam ze polska jest sygnotariuszem
    konwencji genewskich, jedna sposrod nich wlasnie traktowala o tym. w
    skrocie, uznano ze obowiazek meldunkowy jest ograniczeniem wolnosci i jako
    taki zostal zdelegalizowany (hmmm ktory to byl rok? szescdziesiaty ktorys
    albo siedemdziesiaty ktorys)
    malo tego, europejskie wykladnie mowia ze dokument "dowod osobisty" w ktorym
    jest rubryka "miejsce zameldowania" rowniez jest nielegalny...moze ktos
    wskaze zrudla?

    --
    pozdrawiam
    bolo