  • Data: 2008-01-14 10:08:51
    Temat: Re: Czy klient moze zarządać wylaczenia monitoringu w sklepie?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Heming pisze:

    > "§ 1. Rozporządzenie reguluje szczegółowy tryb działań pracowników ochrony,
    > polegających na: [...]
    > 2) _legitymowaniu osób w celu ustalenia ich tożsamości_ [...]"

    Wiesz, znam rozporządzenie, które w szczegółowy sposób reguluje sposób
    postępowania ze zwłokami, co nie znaczy, że mogę ciebie uznać za zwłoki
    i skremować.

    Rozporządzenie, na które się powołujesz, precyzuje sposób wykonywania
    pracy przez ochroniarzy, co nie znaczy, że mogą ją wykonywać zawsze i
    wszędzie niezależnie od ustawy - np. ochroniarz nie może ci przyjść do
    domu i zacząć ciebie legitymować tylko dlatego, że twój dom jest w
    zasięgu wzroku od miejsca, które chroni ;)