  • Data: 2008-01-13 17:03:22
    Temat: Re: Czy klient moze zarządać wylaczenia monitoringu w sklepie?
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Paweł Staszewski napisał:

    > Rozumiem czyli Ty jak wejdziesz w strefe np. militarna bo byly dni
    > otwarte ale z zachowaniem "braku mozliwosci fotografowania" to Ty i tak
    > zrobisz zdjecie ?

    W strefie militarnej obowiazuje zakaz fotografowania czy nie?

    Bo jesli obowiazuje, to nie zrobie.

    A jesli nie obowiazuje - to zrobie.

    > Chcesz sprawdzic Swoja wolnosc ?

    Ale co tyuu sprawdzac, jesli obiekt militarny jest wyszczegolniony w
    ustawie, jak0o miejsce gdzie zabrania sie robienia zdjec to
    automatycznie nie jest to dobra analogia miejsca takiego jak MediaMarkt,
    ktory nei jest wymioniony w ustawie.

    Czyli nie ma analogi.

    I takie same zachowania (fotografowanei) prowadzi doroznych konsekwencji
    prawnych.

    > Lec do stanow i tam gdzie podobno jest wolnosc podejdz do strefy
    > bezpieczenstwa bialego domu i sprawdz ile zdjec zdazysz zrobic zanim Cie
    > nie zgarna.

    Czy w strefie bezpieczenstwa biaslwego domu zabronione jest czy
    dozwolone robienie zdjec?

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"