  • Data: 2008-01-13 16:53:57
    Temat: Re: Czy klient moze zarządać wylaczenia monitoringu w sklepie?
    Od: Mis Puchatek <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Ten wątek o "zakasie" fotografowania mnie przerósł, zarówno objętością,
    > jak i poziomem, więc postanowiłem go nie czytać. Stąd nie wiedziałem, że
    > wiąże się to w jakiś sposób z tamtym wątkiem.

    W skrócie - tak - wiaze sie.

    Tamten watek byl taki: wlasciciel lokalu ma prawo wyprosic ze sklepu
    osobe, klienta, ktory robi zdjecia -- bo mu sie to (wlascicielowi) nie
    podoba.

    Popierajacy ta teze powolywali sie na przestepstwo przeciwko wlasnosci,
    KK 193. I przescigali sie w roznych metodach naruszenia praw konsumentow
    az po naruszenei nietykalnosci cielesnej - ogolnie cyrk :D

    Ten watek jakos tak wyszedl przy okazji, bo skoro nie wolno robic zdjec
    w sklepie (przyjmijmy, ze nei wolno), to czy wolno nagrywac mnie w druga
    strone, tzn. wlasciciel moze czy nie moze mnie zrobic zdjecie w sklepie. :)

    Tyle jesli chodzi o wyjasnienie :)

    Mis Puchaty
    --
    Tęskni Krzysio za Puchatkiem, Za Misiasiem, za Niedźwiadkiem,
    "Gdzie Ty jesteś, mój Misiasiu, Mój Puchatku - Patysiasiu?"