    From: Any User <u...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy klient moze zarządać wylaczenia monitoringu w sklepie?
    Date: Sun, 13 Jan 2008 16:27:51 +0100

    > No a jesli nie ostrzega, a kamery sa niewidoczne?
    >
    > Z reszta kamrey mnogabyc widoczne, ale ja moge nei wiedziec,ze to np.
    > kamera?
    >
    > (zanim ktos zacznie sie burzyc jak to nie widzisz to glupi jkestews - to
    > zapytam, czy jest w stanie rozpoznac wszystkie 100% kamer montowanych w
    > sklepach).

    Teraz się często robi tak, że się montuje w sklepie 2 lub nawet 3
    warstwy kamer:
    - warstwa pierwsza jest jako tako widoczna (jeśli są 2) lub jawnie
    widoczna (jeśli 3)
    - warstwa druga (jeśli są 3), jest jako tako widoczna
    - warstwa trzecia to kamery maksymalnie zakamuflowane, aby o ich liczbie
    i lokalizacji nie wiedzieli nawet nieupoważnieni pracownicy

    Warstwa pierwsza jest oczywiście dla picu, aby złodzieje się mogli nimi
    sugerować, będąc jednocześnie podglądani przez kolejne warstwy.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com