eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy klient moze zarządać wylaczenia monitoringu w sklepie? › Re: Czy klient moze zarządać wylaczenia monitoringu w sklepie?
  • Data: 2008-01-13 15:27:51
    Temat: Re: Czy klient moze zarządać wylaczenia monitoringu w sklepie?
    Od: Any User <u...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    >> IMHO jeśli sklep *z góry* "ostrzega" że będziesz filmowany/nagrywany
    >> przez monitoring to jest całkiem solidnie kryty i niezbyt wiele da się
    >> im zrobić.
    >
    > No a jesli nie ostrzega, a kamery sa niewidoczne?
    >
    > Z reszta kamrey mnogabyc widoczne, ale ja moge nei wiedziec,ze to np.
    > kamera?
    >
    > (zanim ktos zacznie sie burzyc jak to nie widzisz to glupi jkestews - to
    > zapytam, czy jest w stanie rozpoznac wszystkie 100% kamer montowanych w
    > sklepach).

    Teraz się często robi tak, że się montuje w sklepie 2 lub nawet 3
    warstwy kamer:
    - warstwa pierwsza jest jako tako widoczna (jeśli są 2) lub jawnie
    widoczna (jeśli 3)
    - warstwa druga (jeśli są 3), jest jako tako widoczna
    - warstwa trzecia to kamery maksymalnie zakamuflowane, aby o ich liczbie
    i lokalizacji nie wiedzieli nawet nieupoważnieni pracownicy

    Warstwa pierwsza jest oczywiście dla picu, aby złodzieje się mogli nimi
    sugerować, będąc jednocześnie podglądani przez kolejne warstwy.


    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1