  • Data: 2023-10-04 02:10:10
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-10-03, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > No jak nie wiedzieli jak na miejscy były dwa - jeden spalony drugi rozbity.
    >
    > Zwykle piszą o wszystkich które brały udział.

    > Nie wynika że musieli chcieć. Wynika że można to podejrzewać. Zwłaszcza
    > że potem prokurator też winy BMki nie widział mimo że po sieci latały
    > nagrania. Dopiero jak przeniesiono do okręgówki (z jakiego powodu?) to
    > ruszyło.
    >
    > Więc mozesz mieć swoje zdanie - ja mam swoje.

    Ryszyło bo się smród narobił jak nacisk poszedł na brak bmw, a pewnie
    nikt nie weryfikował pierwotnego komunikatu (jak np. ja :). Ci zaś co
    weryfikowali mogli mieć uraz do policji (jak np. Ty :) i rozdmuchali.

    Tak, że zgadzam się z JF, ze pewnie nie było intencji ukrycia. Wygląda
    bardziej na wypadek przy pracy, niż celowe działanie. Co innego jakby to
    była jakaś dłuższa notatka. Mnie osobiście irytuje stwierdzenie, że
    kierujacy kiją uderzył w barierkę z niewiadomych powodów, bo to trochę
    sugeruje, ze to jego wina. Ale to tylko niezręczność sformułowania.

    --
    Marcin