  • Data: 2023-09-30 23:00:31
    Temat: Re: Czy kierowca kijanki przyczynił się do wypadku
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 30.09.2023 o 21:20, Shrek pisze:
    > Na tym polega zakład:P

    Zakład polega na tym, że ja twierdzę coś, a Ty coś innego. A ja nie mam
    zielonego pojęcia, gdzie on jest

    > Jak go złapią poza granicami to ja wygrywam.

    To Ty nawet nie wiesz, o co się chcesz zakładać. Ty się chcesz załozyć o
    to, że go złapią za granicą. Ja wątpię, by doszło do sytuacji, że
    ktokolwiek go będzie łapał.

    > Skąd wiesz że bzdurach? Jak dotąd pismaki wygrywają z policją _zawsze_.

    Zwlaszcza w piłkę nożną :-)

    --
    (~) Robert Tomasik