eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy kasjerka dopuściła się oszustwa ?Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
    s.nask.org.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-m
    ail
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
    Date: Sun, 14 May 2006 13:23:39 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 23
    Message-ID: <e4743k$m1m$1@nemesis.news.tpi.pl>
    References: <e3tf4m$pb1$1@inews.gazeta.pl> <e3vcu6$a8s$1@inews.gazeta.pl>
    <e401pt$brs$1@inews.gazeta.pl> <e413vm$7io$1@inews.gazeta.pl>
    <e42ohh$age$1@inews.gazeta.pl> <e437ni$3dp$3@atlantis.news.tpi.pl>
    <e44co4$j86$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: eug43.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1147605941 22582 83.20.178.43 (14 May 2006 11:25:41 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 14 May 2006 11:25:41 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.2 (X11/20060420)
    In-Reply-To: <e44co4$j86$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:387493
    [ ukryj nagłówki ]

    Zbyszek ZiPi napisał(a):
    >> Ale oferta PKP wisi po ścianach, szybach i innych takich, zaś kasa
    >> jest do sprzedaży konkretnej usługi. Klient przychodzi, prosi o coś, i
    >> to coś dostaje za cenę tego czegoś.
    >>
    >> Oczywiście jest miłe jeżeli kasjerka jest od razu doradcą klienta i
    >> doradzi że może by był zainteresowany tym i tamtym bo to wyjdzie
    >> taniej, ale nie należy to do jej obowiązków.
    > Witam, A z drugiej strony przez taką bardzo uczynną kasjerkę w mojej
    > kasie ja zostałem stratny, bo stojac jako trzeci w kolejce, przez około
    > 15 minut nie mogłem kupić biletu kolejowego z Brzegu do Lewina
    > Brzeskiego, Musiałem tylko wysłuchiwać jak kasjerka pomagała wybrac
    > podróżnemu trasę z Brzegu do Olsztyna z przesiadkami , (wybiwrając nawet
    > wagon z miejscami dla niepalących). Nie doczekałem już do końca tego, bo
    > musiałem biec na peron bo wjeżdżał pociąg. I wyszło z tego, że zamiast
    > 2.80 zł zapłaciłem ten bilet z dopłatą u konduktora.
    > I gdzie wybrać złoty środek dla kasjerek ?. Mają pomagac podróżnym
    > kosztem innych, czy nie pomagac i tylko wypisywac to co chcą podróżni.

    Złoty środek jest taki, żeby były czynne wszystkie kasy, a nie tylko 2 z
    8 (jak w Lublinie jest nagminnie).

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1