eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy kasjerka dopuściła się oszustwa ?Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "jaQbek" <j...@s...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
    Date: Fri, 12 May 2006 21:43:48 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 23
    Message-ID: <e42ohh$age$1@inews.gazeta.pl>
    References: <e3tf4m$pb1$1@inews.gazeta.pl> <e3vcu6$a8s$1@inews.gazeta.pl>
    <e401pt$brs$1@inews.gazeta.pl> <e413vm$7io$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat-dom.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1147463026 10766 212.76.37.148 (12 May 2006 19:43:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 May 2006 19:43:46 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2869
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-User: kuba_wr
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:387184
    [ ukryj nagłówki ]

    > Bo nawet jeśli kasjerka zachowała się niewłaściwie nie oferując tańszego
    > biletu (dyskusyjne), to nie widzę możliwości przyjęcia że zrobiła to świadomie
    > by uzyskać korzyść majątkową, a więc by chciała oszukać klienta. A to wyklucza
    > istnienie przestępstwa.
    Jesteś tego pewien ? A jak ocenisz w takim razie podobne zachowanie kasjerki z
    Kutna, które w tym wątku również przytoczyłem ? Nieświadoma pomyłka, nieświadome
    oszustwo ? Czy chęc zrobienia z klienta jelenia ?

    > Tym bardziej jeśli klientka poprosiła o bilet na konkretną trasę i taki
    > dostała.
    Ile razy mam jeszcze powtarzać, że w świetle prawa prosiła o sprzedanie jej
    usługi przewozu. Bilet jest tylko potwierdzeniem zawarcia takowej usługi.

    > Więc jeśli w ogóle chcesz szukać czyjejś odpowiedzialności, to tylko w prawie
    > cywilnym, z tym że wtedy odpowiadać będzie pracodawca kasjerki.
    To kasjerka nie ma odpowiada za swoje błędy ?

    > Bo kasjerka nie podjęła żadnych działań zmierzających do wprowadzenia klienta
    > w błąd.

    Świadome ukrycie przed klientem istnienia korzystniejszej cenowo oferty zapłaty
    za usługę nie jest działaniem wprowadzającym w błąd ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1