eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy kasjerka dopuściła się oszustwa ? › Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: kam <#k...@w...pl#>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy kasjerka dopuściła się oszustwa ?
    Date: Fri, 12 May 2006 06:52:02 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 30
    Message-ID: <e413vm$7io$1@inews.gazeta.pl>
    References: <e3tf4m$pb1$1@inews.gazeta.pl> <e3vcu6$a8s$1@inews.gazeta.pl>
    <e401pt$brs$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: ip-195-242-255-2.catv.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1147409208 7768 195.242.255.2 (12 May 2006 04:46:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 12 May 2006 04:46:48 +0000 (UTC)
    X-User: kamgol
    X-Antivirus: avast! (VPS 0619-0, 2006-05-08), Outbound message
    In-Reply-To: <e401pt$brs$1@inews.gazeta.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Thunderbird 1.5.0.2 (Windows/20060308)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:386907
    [ ukryj nagłówki ]

    jaQbek napisał(a):
    >> nie
    > Nie, ponieważ ?

    Już Ci pisałem... Inni też
    Bo nawet jeśli kasjerka zachowała się niewłaściwie nie oferując tańszego
    biletu (dyskusyjne), to nie widzę możliwości przyjęcia że zrobiła to
    świadomie by uzyskać korzyść majątkową, a więc by chciała oszukać
    klienta. A to wyklucza istnienie przestępstwa.
    Tym bardziej jeśli klientka poprosiła o bilet na konkretną trasę i taki
    dostała. Więc jeśli w ogóle chcesz szukać czyjejś odpowiedzialności, to
    tylko w prawie cywilnym, z tym że wtedy odpowiadać będzie pracodawca
    kasjerki.

    >>> Czy wogóle można tu mówić o oszustwie ?
    >>
    >> nie
    >>
    > Nie, ponieważ ?

    jw.

    >> wprowadzenia w błąd na pewno nie było
    >
    > Ponieważ ?

    Bo kasjerka nie podjęła żadnych działań zmierzających do wprowadzenia
    klienta w błąd.

    KG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1