eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy karetka na sygnale ma pierwszeństwo przed karetką na sygnale?Re: Czy karetka na sygnale ma pierwszeństwo przed karetką na sygnale?
  • Data: 2023-12-27 19:16:35
    Temat: Re: Czy karetka na sygnale ma pierwszeństwo przed karetką na sygnale?
    Od: TomN <t...@p...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik w
    <news:umbqj7$pl7b$3@news.icm.edu.pl>:

    > Nie znosi.

    Tak, nie znosi jak kogut jaj, chyba, ze...

    > Oni mają obowiązek ustąpienia

    Ustąpienia czego?
    Bo z tematu wynika, że pierwszeństwa...

    W związku z tym "pierwszeństwem" i "ustępowaniem" to można wyciągnąć
    następujący wnioski:

    PIERDOLISZ TOMASIK

    I przeproszę publicznie, gdy pokażesz (również publicznie) przepis o
    pierwszeństwie pojazdów uprzywilejowanych nad innymi uczestnikami dróg, w
    takim codziennym trybie życia, nie jakiś stanie wyjątkowym...

    Na zachętę ja Ci coś wyjawię:
    Art. 9. PoRD

    Teraz Twoja kolej z tym pierwszeństwem...

    PS

    PUBLICZNIE rozumiem, jako ogłoszenie np w gazecie o zasięgu krajowym...

    --
    Tomasz