eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy karetka na sygnale ma pierwszeństwo przed karetką na sygnale? › Re: Czy karetka na sygnale ma pierwszeństwo przed karetką na sygnale?
    From: cef <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy karetka na sygnale ma pierwszeństwo przed karetką na sygnale?
    Date: Mon, 25 Dec 2023 19:55:09 +0100

    W dniu 2023-12-25 o 19:39, Shrek pisze:

    > Jest - pierwszeństwo ma ten... co ma pierwszeństwo. Nie ma żadnej
    > specjalnej zasady dla dwóch lub więcej pojazdów upywilejowanych
    > spotkających się na skrzyżowaniu. A jak w rzeczywistości pojadą to w
    > sumie ich sprawa - dopóki kogoś albo siebie nie uszkodzą.

    Przez kilka lat miałem stały kontakt z byłym instruktorem/policjantem i
    do różnych
    sytuacji drogowych zawsze dało się znaleźć odpowiedni przepis. Dlatego
    nie były dla mnie nigdy zaskoczeniem sytuacje gdzie pierwszeństwo ma
    ten, który je ma
    (nawet jeśli jedzie pod prąd czy zbyt szybko) Dlatego sądzę, że dla tej
    sytuacji, też gdzieś
    ukryte są zapisy, tylko na razie nie potrafimy tego zinterpretować.

    Zobaczymy co tam biegli ustalą.