  • Data: 2005-08-02 12:21:57
    Temat: Re: Czy jestem nie karany ?
    Od: sawic <s...@w...to.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    badzio napisał(a):
    > A moze pytajacemu chodzi o to czy wg prawa/przepisow zostanie mu wydane
    > takie zaswiadcznie? Chodzi zatem o to czy jazda na rowerze z 0.4%%
    > bedzie odnotowana w tym przypadku i jesli tak, to po jakim czasie
    > zostanie wymazana.

    Dokladnie o to mi chodzi.
    Z tego co zostałem poinformowany przy dobrowolnym poddawaniu się karze,
    to jest to tylko wykroczenie i po dwóch latach zostanie wymazane z moich
    akt. Czytając tę grupę natknąłem się na posty, że komuś powinno się coś
    skasować a tak się nie stało. I że trzeba tego samemu dopilnować,
    składając jakieś wnioski itp.
    Nie znam się na tym, i chciałbym wiedzieć, czy tego typu wykroczenie
    zostanie wymazane z moich akt po tych dwóch latach i czy w ogóle
    wykroczenia będą ujęte w tym zaświadczeniu o niekaralności, czy też są
    tam tylko przestępstwa.

    A co do tego w jaki sposób złożyć taki wniosek to wiem, tylko że będę
    musiał dość długo czekać na odpowiedź, a chciałbym wiedzieć od razu
    czego mam się spodziewać.