eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy jest tu PRAWNIK? Ustawa o sprzedaży konsumenckiej - ponawiam pytanie › Re: Czy jest tu PRAWNIK? Ustawa o sprzedaży konsumenckiej - ponawiam pytanie
    From: fi5h <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy jest tu PRAWNIK? Ustawa o sprzedaży konsumenckiej - ponawiam
    pytanie
    Date: Mon, 13 Dec 2004 12:00:20 +0100
    Sender: f...@p...onet.pl@2.eia.pl

    Użytkownik kam napisał:

    > Jeszcze lepsze, ponieważ reklamacja jest przesądzona, to towar pakuje
    > się właśnie po to, żeby kupującemu było łatwiej reklamować???

    hehe no kurde ale skrajnosc :P pakuje sie pewnie po to tez i to tez
    ustawia sie w warunkach gwarancji, a skoro warunek gwarancji jest tak
    iwiec musza dawac opakowanie :)
    inaczej po co podpisywac gwarancje skoro sprzet ma sie nie psuc ?

    > Tak, służy zabepieczeniu towaru do czasu jego wydania kupującemu. Tylko
    > i wyłącznie.

    a potem niech sie kupujacy martwi jak mu sie telewizor wywali na ulicy
    gdy bedzie szedl do domu :) jasne :);)

    > komu?

    a ja wiem jak sie nazywala myslisz, nawet nie pamietam bo bylo to nie
    istotne dla mnie, fakt ze wiedza to nei zaskoczyla mnie specjalnie.