eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2004-12-20 11:23:31
    Temat: Finał?
    Od: "topjes" <n...@d...rady> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "topjes" <n...@d...rady> wrote in message news:cp9cnh$c63$1@inews.gazeta.pl...
    > Bardzo jest potrzebny PRAWNIK!
    >
    > Czy w świetle Ustawy można odmówić przyjęcia sprzętu do reklamacji kiedy
    > brakuje jego elementów (np instrukcji, pudełka, steroników, jakiegoś
    innego
    > OSOBNEGO elementu - np pilota do TV)? Moim zdaniem nie ma takiej podstawy
    > prawnej.
    >
    > Proszę o odpowiedź jakiegoś PRAWNIKA.

    Dzwonię dziś tam do nich po raz czwarty chyba, tłumaczę facetowi (jakiś inny
    w serwisie), że idą Święta, komputer rozbebeszony, jutro mija 14 dni. I
    nagle się okazuje, że ok - mogę przyjechać, wydadzą mi nowy egzemplarz z
    magazynu.

    Nie można było tak od razu 13 dni temu? Zrobiliby dokładnie to samo, a
    przynajmniej mieli by zadowolonego klienta. A tak to niestety, ja już tam
    więcej nie kupię a i parę osób z pracy skutecznie przestrzegłem przed tą
    firmą.
    Ech - kiedy w Polsce sprzedawcy zrozumieją jak ważny jest proces
    reklamacyjny i obsługa posprzedażowa.

    pzdr
    topjes

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1