eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy jest tu PRAWNIK? Ustawa o sprzedaży konsumenckiej - ponawiam pytanie › Re: Czy jest tu PRAWNIK? Ustawa o sprzedaży konsumenckiej - ponawiam pytanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: fi5h <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy jest tu PRAWNIK? Ustawa o sprzedaży konsumenckiej - ponawiam
    pytanie
    Date: Mon, 13 Dec 2004 11:36:13 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 42
    Sender: f...@p...onet.pl@2.eia.pl
    Message-ID: <cpjraa$3cm$1@news.onet.pl>
    References: <cp9cnh$c63$1@inews.gazeta.pl> <cp9roi$qqo$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <cpajl8$qim$1@news.onet.pl> <cpb8i1$seb$2@news.onet.pl>
    <cpbh9t$irt$1@news.onet.pl> <p...@z...router>
    <cpbq6j$2qo$1@news.onet.pl> <v...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: 2.eia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1102934154 3478 212.160.136.163 (13 Dec 2004 10:35:54 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 13 Dec 2004 10:35:54 GMT
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; PL; rv:1.7.3) Gecko/20041007
    Debian/1.7.3-5
    X-Accept-Language: pl, en
    In-Reply-To: <v...@z...router>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:263074
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Marcin Debowski napisał:

    >
    > A to nie jest równoznaczne z dostarczeniem w oryginalnym opakowaniu.

    no nei wiem, ciezko powiedziec, jesl ijest to towarktory wymaga jakiegos
    specjalnego rodzaju opakowania to chyba tak, ale jesli jest to cos
    mniejszego co ogolnie narazone moze byc glownie na jakies porysowania to
    dla mnie wystarczy nawet zwykle pudelko w ktorym ten przedmiot mozna
    transportowac.

    >
    >>Co wiecej (dzwonilem jako klient i sobiegadalem :P ) zaproponowano mi
    >>zapakowanie w karton zastepczy tak by nie bylo problemow i dogadanie sie
    >>w tej kwesti ze sprzedawca oraz sporzadzenie odpowiedniej adnotacji w
    >>zleceniu reklamacyjnym.
    >
    >
    > No więc sam już powinieneś rozumieć że istotą jest tu aby odpowiednio
    > zabezpieczyć towar, a nie zabezpieczyć oryginalnym pudłem autoryzowanym
    > przez serwis.

    to zaproponowala mi pani ktora nie ma pojecia o tym jak to w praktyce
    wyglada (mam na mysli transport i serwisowanie).
    Ale jak juz duzo wczesniej pisale mtu sporo zalezy od tego jak sie
    dogada ze sprzedawca bo dogadac sie prawie zawsze mozna i nie koniecznie
    wtedy trzeba kombinowac z jakas ustawa.


    wczoraj przyszedl klient z glosnikiem JBL do reklamacji.
    Chcialem zaproponowac mu by zapakowal go w jakis karton (oryginalny
    oczywiscie wyrzucil bo po co) ale w gwarancji doczytalismy ze musi byc
    oryginalny, i tylko w przypadku oryginalnego kartonu gwarancja bedzie
    rozpatrywana itp itd.

    Glupio no nie ,ze karton stawnoi o utracie gwarancji na sprzet za ponad
    1000zl, no ale niestety prawdziwe jak widac - zadzwonilem do serwisu co
    by sie upewnic i niemal mnie zbluzgali ze chcialem bez kartonu wyslac.

    >
    --
    fi5h

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1