eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy jest tu PRAWNIK? Ustawa o sprzedaży konsumenckiej › Re: Czy jest tu PRAWNIK? Ustawa o sprzedaży konsumenckiej
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: fi5h <f...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy jest tu PRAWNIK? Ustawa o sprzedaży konsumenckiej
    Date: Thu, 09 Dec 2004 09:31:46 +0100
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 32
    Sender: f...@p...onet.pl@2.eia.pl
    Message-ID: <cp92hp$qa3$1@news.onet.pl>
    References: <cp41p6$h69$1@inews.gazeta.pl> <o...@k...it-net.pl>
    <cp4a3u$s23$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 2.eia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1102581113 26947 212.160.136.163 (9 Dec 2004 08:31:53 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 9 Dec 2004 08:31:53 GMT
    User-Agent: Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; PL; rv:1.7.3) Gecko/20041007
    Debian/1.7.3-5
    X-Accept-Language: pl, en
    In-Reply-To: <cp4a3u$s23$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:262032
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik topjes napisał:
    >
    > Oddaję uszkodzony sprzęt do reklamacji (nawet w pudełku go zaniosłem). A
    > sprzedwca na to: "bez instrukcji, sterowników, jakiejś tam blaszki (sic!) i
    > dwóch kabelków ja Panu tego nie przyjmę do reklamacji".
    > I teraz - czy to ma jakąś podstawę prawną w świetle ww Ustawy?

    a co ma ustawa do tego ? oddajesz sprzet z tytulu gwarancji to stosujesz
    sie do warunkow gwarancji, jesli w gwarancji jest ze ma byc komplet, to
    ma byc i tyle. Nie ma kompletu nie ma reklamacji, przynajmniej nie w
    swietle gwarancji.

    Ja nic
    > takiego w tej Ustawie nie znajduję. Wydaje mi się, że jeśli uszkodził mi się
    > sprzęt i go przyniosę do serwisu (i tak przyniosłem go w pudełku) to
    > sprzedawca powinien to przyjąć

    nie zawsze.
    Sprzedawca na ogol nie jest autoryzowanym serwisiem. Jesli przyniesiesz
    urzadzenie - plyta glowna do kompa - i brakuje elementow ktore z Twojego
    punku widzenia sa nieistotne, to sprzedawca wysyla to do serwisu i na
    ogol takie cos podlega wymianie, ale serwis nie wydaje sprzetu w
    kawalkach tylko komplet. Zeby rozliczyc sie dalej serwis takze musi
    dostac komplet uszkodzonego sprzetu. Dlatego nalezy dostarczac wszystko.
    Sprzedawca rownie dobrze moze przyjac taka reklamacje warunkowo (brak
    kompletu) i pozostaje ona wtedy do rozpatrzenia przez dystrybutora.

    Jaki to jest sprzet tak w ogole ? masz do niego karte gwarancyjna ?


    --
    fi5h

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1