eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy jedna strona musi dotrzymywać umowy, jesli druga tego nie robi? › Re: Czy jedna strona musi dotrzymywać umowy, jesli druga tego nie robi?
  • Data: 2011-04-28 12:37:10
    Temat: Re: Czy jedna strona musi dotrzymywać umowy, jesli druga tego nie robi?
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 28 Apr 2011 10:31:14 +0200, Ajgor napisał(a):

    > Sprawdzilem umowe. Faktycznie jest tam taki punkt. ALE... I tu moje pytania
    > i watpliwosci:
    >
    > 1. Jesli netia nie moze dotrzymac umowy,

    To w okresie wypowiedzenia składaj reklamację i żądaj odliczenia "nie
    działania usługi na poziomie wynikającym z umowy/regulaminu" oraz DODATKOWO
    za każdy ten dzień niedziałania - żądaj kary umownej. Jest to inny punkt
    regulaminu świadczenia usługi i musisz go sam zażądać - operator sam z
    siebie tego nie "odliczy".
    Generalnie - za 15 dni takiego "niedziałania" usługi - masz praktycznie
    zwrócony abonament za cały miesiąc :)
    Przerabiane organoleptycznie na jednym z OPów :)