  • Data: 2004-04-17 09:28:50
    Temat: Re: Czy informowac sad?
    Od: "Jakub" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ,,Do kopii wyroku ktora otrzymalem poczta dolaczona byla prosba abym
    > poinformowal sad czy oskarzony wywiazal sie w terminie z tego obowiazku.''
    >
    > Nie wiem, sąd tak chciał. Nie umrze od tego, jeśli zawiadomi sąd, prawda?

    No tak, ale sad chcial zebym poinformowal czy oskarzony wplacil pieniadze
    _w_terminie_. Nie zrobil tego, sad wyslal do niego upomnienie, a kopie tego
    upomnienia do mnie, wiec wszyscy maja pelna swiadomosc tego ze tak sie nie
    stalo. Skoro termin wplaty minal to czy jestem zobowiazany do
    informowania...? To chyba tak jakby chciec zlozyc PIT po czasie; obowiazuja
    wtedy przeciez juz zupelnie inne procedury! ;-) Ew. czy moge informacje o tym
    fakcie zaniesc do sadu osobiscie? Ma on siedzibe w moim miescie...

    --
    Pozdrawiam,
    Jakub