  • Data: 2003-01-19 16:05:29
    Temat: Re: Czy do sądu pracy ...?
    Od: "Umberto" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Kaizen <x...@c...sz> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:q...@4...com..
    .

    >2. Wypowiedzieć umowę normalnie - będziesz pracował dłużej.

    otrzymaliśmy w październiku 3 miesięczne wypowiedzenie z końcem stycznia
    oficjalnie już nie jesteśmy pracownikiem firmy - czy w takim razie to co
    piszesz oznacza, że wypowiedzenie może się wydłużyć ?

    > Tak czy inaczej odwiedź PIP i nastaw się raczej na Sąd Pracy.

    Dzięki za poradę. Tak uwierzyłem, mało tego ja i jeszcze dwóch kolegów
    również zwolnionych. Człowiek uczy się na błędach to była moja pierwsza
    praca, szkoda że tak się nieprzyjemnie skończyła, jestem niewinny a i tak
    stracę pracę, śmieszne :))
    Jutro biegnę do PIP i sądu pracy i pewnie muszę się nastawić na długą
    rozprawę.

    pozdr. Umberto