  • Data: 2003-01-19 15:40:13
    Temat: Re: Czy do sądu pracy ...?
    Od: Kaizen <x...@c...sz> szukaj wiadomości tego autora

    Pięknego dnia Sun, 19 Jan 2003 16:20:51 +0100, "Umberto"
    <h...@w...pl> zakodował:

    > Czy jest sens sadzenia się o powrót do pracy?

    W zasadzie nie wiem co robić w takiej sytuacji. Pracować tam dalej
    raczej nie ma sensu, jednak można by wywalczyć jakieś odszkodowanie
    czy odprawę i narobić problemów pracodawcy. Jażeli na świadectwie
    pracy będzie porozumienie stron, IMHO możesz dalej chodzić do pracy i
    jak Cię nie wpuszczą, to pozwać do sądu.
    Jeżeli nie podpisałeś porozumienia stron, to wtedy mają dwa wyjścia:
    1. Powołać się na wypowiedzenie, jednocześnie przyznająć się do
    poświadczenia nieprawdy w świadectwie.
    2. Wypowiedzieć umowę normalnie - będziesz pracował dłużej.

    Mogą Ci jednak w świadectwie wpisać to, co na wypowiedzeniu i wtedy
    będzie to wyglądało nieciekawie. Ja obstawiam, że ta wersja jest
    najbardziej prawdopodobna, bo wtedy pracodawca jest w miarę "czysty" i
    niewiele możesz (bo terminy odwołania od wypowiedzenia dawno minęły).
    Uwierzyłeś, że dostaniesz świadectwo z porozumieniem stron na słowo?
    Może to była tylko zagrywka, żebyś nie poszedł do sądu.
    Tak czy inaczej odwiedź PIP i nastaw się raczej na Sąd Pracy.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775