  • Data: 2005-09-20 18:34:40
    Temat: Re: Czy chroni mnie taka umowa??
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    baska wrote:
    > - czy w/w dodatkowa umowa w jakis sposob chroni mnie (ratuje) przed
    > ewentualna utrata miejsca pracy??

    Skoro umowa była na czas określony, to utrata miejsca pracy jest
    nieunikniona (można ew. coś kombinować z aneksowaniem umowy) -- z dniem
    wygaśnięcia umowy przestajesz być pracownikiem. Jak rozumiem od nowego roku
    masz propozycję ponownego zatrudnienia w innej firmie. A więc w czym
    problem?

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>