  • Data: 2006-09-07 08:55:32
    Temat: Re: Czy bank na skutek braku urzadzen moze .....
    Od: no1 <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    no1 napisał(a):

    > [OT] pierwsze słyszę, żeby za wpłacane pieniądze płacić prowizję. mamy
    > wolny rynek, zmień bank na normalny.

    a odnośnie tematu - w dobrej woli banku leży, aby tymczasowo znieść
    opłaty - wiąże się to z pewnymi problemami organizacyjnymi i finansowymi
    dla banku (bo jednostka ma ogólnie nakaz pobierania opłaty), ale tego
    wymaga rozsądek.
    wątpie, aby było coś zakazującego takie działania, jednak mogę się mylić
    bo nie jestem prawnikiem.