eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy Związek Kynologiczny (vs prawo o stowarzyszeniach) ma do tego prawo? › Re: Czy Związek Kynologiczny (vs prawo o stowarzyszeniach) ma do tego prawo?
  • Data: 2006-11-23 08:06:17
    Temat: Re: Czy Związek Kynologiczny (vs prawo o stowarzyszeniach) ma do tego prawo?
    Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Zbigniew B. wrote:

    > No i nie łamie. To, że jakaś organizacja może sobie nie życzyć wśród
    > swoich członków "wtyczek" organizacji w jakiś sposób "konkurencyjnej", to
    > mnie wcale nie dziwi. Może to dopuścić - ale wcale nie musi.

    Czyli wg. ciebie wyrzucenie ze stowarzyszenia nie jest ujemnym następstwem
    dla wyrzucanego?.

    > Np. nic mi nie wiadomo o tym, żeby takie ograniczenie miały jakieś związki
    > filatelistów. Ale gdyby chciały - mogłyby.

    > Nie "towarzystwo popiera" - tylko jego członkowie. Oni mogą się z taką
    > zasadą zgadzać, i mają prawo nie życzyć sobie w swoim gronie warchoła,
    > który uparł się im udowodnić, że on im "zaprowadzi swoje porządki". Pomyśl
    > o tym.

    Ale przecież ci "oni" nie mają mocy zmiany ustawowych przepisów, i skoro
    ustawa mówi że nie mogą dyskryminować ze względu na przynależność do innych
    stowarzyszeń, to nie mogą. Choćby nie wiem jak bardzo bali się warchołów,
    wtyczek, agentów i tajnych współpracowników innych związków kynologicznych.

    p. m.