eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy Związek Kynologiczny (vs prawo o stowarzyszeniach) ma do tego prawo? › Re: Czy Związek Kynologiczny (vs prawo o stowarzyszeniach) ma do tego prawo?
  • Data: 2006-11-23 12:32:00
    Temat: Re: Czy Związek Kynologiczny (vs prawo o stowarzyszeniach) ma do tego prawo?
    Od: "Zbigniew B." <Z...@...co.komu.do.tego> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 23.11.2006 m...@g...com <m...@g...com> napisał/a:

    > Które to postanowienia są niezgodne z prawem.

    To _TY_ tak twierdzisz.

    > Czy jeżeliby mieli w statucie że jeżeli ktoś się ożeni/wyjdzie za
    > Murzynkę, Arabkę, Żydówkę, to traci członkowstwo w związku, to czy byś
    > twierdził że to jest zgodne z prawem?.

    A mają taki zapis w statucie?

    > No ale dalej nie widzę różnicy. Przecież hipotetyczny sklep ma
    > jednopunktowy regulamin - "członków ZKwP nie obsługujemy". I to jest wg.
    > ciebie złamanie prawa. ZKwP ma statut, gdzie jest analogiczny zapis. I to
    > wg. ciebie nie łamie prawa. Czym się różni wg. ciebie jedno od drugiego?

    Nie, nie ma analogii. Pytałem już: co to znaczy w przypadku ZKwP "nie
    obsługujemy"? Czy ZKwP odmówi wszelkiej, pozostającej w ich dyspozycji,
    pomocy osobie będącej właścicicielem psa, a nie będącej członkiem ZKwP?

    Bo mi jakoś na to nie wygląda. Mi wygląda na to, że jedyne, czego odmówi, to
    członkowstwa u siebie członkowi organizacji "konkurencyjnej" - i ja się temu
    wcale nie dziwię.

    A Ty po co się chcesz pchać w towarzystwo, którego zasady Ci najwyraźniej
    nie odpowiadają? Czemu Ty taki nachalny jesteś?
    --

    Z.