  • Data: 2005-12-29 16:42:19
    Temat: Re: Czy MP3-trojki sa legalne ?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Przemek R... napisał(a):

    > ja bym zaczal od pokazania jak to robie i czym obrabiam.
    > Mozna tez trzymac kawalki nieobrobione, np utwor z 10 sekundowym nagraniem
    > przed i po

    Ale to wlasnie jest juz ten absurd.
    Ze musisz robic tak, zeby w razie czego udowodnic ze nie jestes
    wielbladem, podczas gdy powinno byc odwrotonie - ciezar zdobycia dowodow
    powinien 100% lezec na tym ktory Cie oskarza.

    Jezeli producent fonograficzny (lub prokurator) potrafi udowodnic ze
    nagranie zdobyles nielegalnie, to nalezy sie kara.
    Jezeli nie potrafi, a sam podasz wersje ktorej oni nie potrafia obalic
    (np. powiesz ze nagrales z radia, a oni nie potrafia tej tezy obalic) to
    wychodzisz niewinny.