  • Data: 2006-09-10 09:29:55
    Temat: Re: Czy Lech K. Prezydent RP dopuscil sie pomowienia?
    Od: akala <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 10 Sep 2006 05:33:00 +0200, stern napisał(a):

    > ja słuchałem i nie wiem.
    > szczegółowo omówiła okoliczności obciażające i te na korzyść.
    > poza tym ten wyrok został wydany przez 3 sędziów, więc może mów, że z
    > całą trójką jest coś nie tak.
    >
    > popierasz PiS? lol

    W uzasadnieniu wyroku sędzia nie może odnosić się do nie istniejącego
    prawa, nie może odnosić się do wypowiedzi oskarżonego które wygłosił
    oskarżony po za salą sądową, nie może stosować argumentacji "ad persona"
    tylko "ad rem", ponadto sędzia mija się z prawdą mówiąc ,że oficerowie SB
    wszystkim mówili ,że tam pracowali, a już absurdem jest twierdzenie ,że
    oficer kontrwywiadu opowiadał sąsiadom ,że tam pracuje, to jest całkowity
    absurd, sąd nie wyjaśnił innych okoliczności na korzyść Pani Gilowskiej.
    Nie popieram nikogo jest mi to całkiem obojętne a proces lustracyjny
    oglądałem cały.
    akala