  • Data: 2006-09-11 14:43:08
    Temat: Re: Czy Lech K. Prezydent RP dopuscil sie pomowienia?
    Od: stern <s...@0...pl> szukaj wiadomości tego autora

    akala napisał(a):

    > W uzasadnieniu wyroku sędzia nie może odnosić się do nie istniejącego
    > prawa,

    wyjaśniono już, że może

    > nie może odnosić się do wypowiedzi oskarżonego które wygłosił
    > oskarżony po za salą sądową,

    dlaczego ?
    Nawiasem mówiąc, zachowanie pani prof. pozostawia wiele do życzenia.
    Nie wiem czy Ty umiałbyś (jak czytam Twoje posty, sądzę, że nie)
    powiedzieć o wieloletnim przyjacielu "sprzedajny".
    I to powiedzieć publicznie do kamer - niezależnie od tego co się wydarzyło.

    Zupełnie offtopicznie - po tym procesie rozumiem skąd Zyta jest tak
    dobrze zakorzeniona w koalicji. Oni też gnoją wszystko co nie jest po
    ich myśli.

    > nie może stosować argumentacji "ad persona"
    > tylko "ad rem",

    bo powiedział, że Zyta G. to gaduła?
    to było na jej korzyść, gdybyś nie zauważył.

    > ponadto sędzia mija się z prawdą mówiąc ,że oficerowie SB
    > wszystkim mówili ,że tam pracowali,

    Świadek Wieczorek - żona Wieczorka - mówiła, że informowała znajomych,
    gdzie mąż pracuje.
    IMHO Sąd się na to powołał, tłumacząc, zresztą bardzo słusznie, że
    trudno przyjmować, że wszyscy inni znajomi wiedzieli i słyszeli, a
    kilkunastoletnia przyjaciółka nie.

    > a już absurdem jest twierdzenie ,że
    > oficer kontrwywiadu opowiadał sąsiadom ,że tam pracuje, to jest całkowity
    > absurd,

    bo o tym mówiła jego żona, a nie on ;)

    > sąd nie wyjaśnił innych okoliczności na korzyść Pani Gilowskiej.

    sentencja była na korzyść,
    to chyba dobrze, prawda?

    > Nie popieram nikogo jest mi to całkiem obojętne a proces lustracyjny
    > oglądałem cały.

    fajnie, ja nie.
    Natomiast wysłuchałem całego uzasadnienia i żałuję, że nie mam go gdzieś
    zachowanego.
    Świetne odniesienie się do materiału dowodowego.

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911