  • Data: 2006-10-23 19:11:01
    Temat: Re: Czy LOBBYING na GRUPACH jest legalny??! (INCOGNITO)
    Od: T <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemyslaw Osmanski wrote:
    > ja rozumiem gdyby tych operatorow bylo ze 40, ale przy tak
    > zawrotnej liczbie jak u nas w kraju to nie łaska sobie sprawdzic ich
    > oferty?

    czy ty nie widzisz jak mają namotane w tych swoich niekończących sie
    regulaminach tudzież bełkotach marketingowych?
    a poza tym są jeszcze inne dziedziny życia w których panuje podobny chaos -
    jak choćby sektor bankowy (o czym ktoś już wspomniał)

    zwykły obywatel jest bez szans żeby sie w tym wszystkim wyrobić więc zadaje
    pytania na grupach i pada wcześniej czy później ofiarą