  • Data: 2006-10-23 15:01:40
    Temat: Re: Czy LOBBYING na GRUPACH jest legalny??! (INCOGNITO)
    Od: T <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    stern wrote:

    > nie,
    > odmówiłaby wszczęcia postępowania.
    >
    > BTW: sugerujesz że na grupie poświęconej GSM powinni siedzieć tylko np.
    > wędkarze = laicy nie mający pojęcia o temacie?

    czy to znaczy, że w dziedzinie reklamy i marketingu panuje WOLNA AMERYKANKA?

    poza tym chodzi tu o z rozmysłem wprowadzanie ludzi w błąd
    czyli oszustwo!
    ktoś sobie zadaje pytanie na temat czy wybrać tego operatora czy innego, i
    na temat jakości ich usług, i ma ufność, że otrzyma *przypadkowe* odpwiedzi
    zwykłych ludzi - a nie ma pojęcia, iż 80% odpowiedzi to celowa
    *psychotechnika* !!!

    co na to Urząd Ochrony Praw Konsumenta?