eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-) › Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
  • Data: 2019-02-18 21:17:30
    Temat: Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-18 o 20:31, Kviat pisze:

    > "Jak podkreślił adwokat, Jarosław Kaczyński "doskonale wiedział" o
    > podpisanej umowie na realizację tej inwestycji."

    Gdzie ta umowa?

    > "Pełnomocnik Birgfellnera podkreślił, że Austriak zawarł umowę na budowę
    > wieżowca"

    Taki projekt jak budowa wieżowca nie jest ogarniany jedną umową.

    > "- Podpisały ją osoby uprawnione do działania w imieniu tych podmiotów.
    > Jest w prokuraturze - poinformował."
    >
    > Faktycznie masz problem z oczami. Jak widać nie tylko z oczami.

    Przecież już pisałem, że skoro coś jest tajne w prokuraturze, to siłą
    rzeczy nie może być przedmiotem dyskusji. Dyskutować możemy o tym, co
    wiemy, co strony ujawniają. Dibuła&Kuń nie ujawniają nawet dokumentów
    świadczących na korzyść swoich klientów, więc na razie nie ma o czym
    dyskutować, już tylko wspominając o tym, że taktyka "wiem, ale nie
    powiem/pokażę" nie buduje wiarygodności sprawozdawcy.

    --
    Liwiusz