eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-) › Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
  • Data: 2019-02-14 11:54:43
    Temat: Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    Od: n...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    w <a...@w...eu>, "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > Pokazuje w ile jeszcze kadencji PiS ty _głęboko wierzysz_ Dopóki
    > zarzucane przestępstwo się nie przedawni anty-Ziobro może zostać
    > ministrem i prokuratorem generalnym. No chyba że dla ciebie to co
    > będzie po najbliższych wyborach Sejmowych jest już w tej sprawie bez
    > większego znaczenia. Takie podejście bardzo wiele mówi o tobie.

    Prawdopodobnie już na jesień rządu Pis nie będzie.

    > Można też wytoczyć sprawę karną bez prokuratury, taką w jakiej
    > Michnik (Adam) został "niewinnym przez przedawnienie".
    > Jak TY taką możliwość całkowicie wykluczasz to też wiele mówi o tym co
    > sądzisz o tym oskarżenie i jego "sile".

    Ale co ty w ogóle za pierdoły wypisujesz?

    > Ty byś taką "ogólnikową" fakturę na miliony zapłacił bez szemrania?

    Co to znowu za pierdoły? Nieważne na ile faktura, jeżeli na podstawie umowy to
    trzeba płacić. Deweloper na taśmach przyznaje, że "prace zostały dla nas
    wykonane".

    > Fakturę która według odbiorcy do niego nie dotarła [A],

    Niech sobie wydrukuje z gazety.

    > fakturę od której
    > (chyba+) nie odprowadzona VAT.

    Zero znaczenie dla sprawy.

    > Z góry gratuluje ci szybkiego zostania
    > bankrutem w interesach.

    Dlatego nie robię interesów z oszustami takimi jak na nagraniach :)

    > [A] Oświadczenie w sprawie nie otrzymania faktury:
    > https://www.tvp.info/41208633/faktura-dla-srebrnej-z
    -pirackiego-oprogramowania-firma-nuneaton-nie-jest-k
    lientem-comarch

    Bez znaczenia dla sprawy czy z legalnego oprogramowania, czy nie. Ponadto
    usługę fakturowania w takich firmach prowadzą biura rachunkowe, więc producent
    softu nie ma pojęcia o sprawie. Ale jak pisałem -- to bez znaczenia.