eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
  • Data: 2019-02-14 15:12:31
    Temat: Re: Czy GW państwowotwórczo ujawniła fakturę z niezapłaconym VAT? ;-)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Te dowody macie na Nowogrodzkiej.
    > Pod linką jest potwierdzenie odbioru dokumentów, których mafijna zmiana
    > rzekomo nie widziała na oczy.

    Który punkt MUSI opisywać te dokumenty?

    Ten dokument może ale wcale nie musi potwierdzać GW tezy.
    Pod to co w tym dokumencie stoi czarno na białym GW dorzuca kilka
    twierdzeń które z niego wynikają bezspornie wyłącznie gdy ma się
    niezachwianą wiarę w Gazety Wyborczą. Mi taka łaska została poskąpiona.

    <ironia> Dowody na kłamstwa Gazety Wyborczej są na Czerskiej.
    Wystarczy odpowiednio poszukać dowodów na "po staremu". </ironia>

    --
    A. Filip