  • Data: 2006-03-18 00:06:14
    Temat: Re: Czarna lista sadownictwa - www.czarna-lista.org
    Od: " " <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > to nie jest zaden proces, wiec nire musze ci niczego uwowadniac. jedynie
    > stawiam teze
    > nadal uwazam, ze to srodowisko jest chore i to bardzo. nie przekonales
    > mnie, ze jest inaczej. sprobujesz?

    Stawiasz tezę i zadnej argumentacji na jej poparcie. Jest chore bo jest chore.
    To Ty w końcu podważasz ucciwość i wiarygodnośc tych instytucji - zatem na
    jakiej podstawie? Bo ja uważam, że sądy i prokuratury pracuja w miarę
    przywocie i sprawnie w warunkach, jakie są im zapewnione, wyroki sa w
    większości słuszne, a jesli nie są - instancje odwoławcze naprawiaja błędy, z
    korupcja osobiście się nigdy nie spotkałem, i nie mam wiekszych zastrzezeń do
    ich działalności merytorycznej...

    > toczą
    >
    > jakies w miare wiarygodne zrodlo?

    Nie wierzysz moim informacjom? Zwróć sie do MS o udzielenie takowych, np. w
    trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej.