  • Data: 2006-03-18 11:15:21
    Temat: Re: Czarna lista sadownictwa - www.czarna-lista.org
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > bliskich ???
    >
    > tak

    nie wierze

    > sedziow
    >
    > pytalem czy uwazasz je za zdrowe, a nie czy jest skorumpowanre.
    > zatem ponawiam pytanie: czyzbys uwazal, ze jest zdrowe?

    uwazam ,ze jest zdrowe

    > najmniejszy.

    > ?
    >
    > nie interesuja mnie zadne odasetki skorumpowanych grup.
    > ale skoro temat poruszyles... jaki jest odsetek w tym srodowisku?

    primo nie odpowiedziales mi na pytanie...
    secundo ponizej 1%

    > co zrobiles w tym celu?

    nie spotkalem sie z korupcja w sadzie wiec nie muse nic robic... ale skoro
    inni twierdza ,ze jest skorumpowane to niech przedstawia dowody na poparcie
    i wyciagna konsekwencje a nie chrzania

    > a ludzi preferujacych czyny niz gadanie?
    > mysle, ze nie dopuscisz do tego, aby cala sprawa pozostala jedynie
    > pitoleniem.

    patrz odpowiedz wyzej
    widze ,ze kompletnie nie rozumiesz tego co pisze

    pozdrawaim