  • Data: 2010-02-15 14:02:14
    Temat: Re: Crackowanie oryginalnej gry
    Od: "Papo Smurf" <S...@z...sa> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Ajgor" napisał:
> [...]

    te wszystkie zabezpieczenia, patenty i podobne pierdoły to jest zwykły
    terror, wyzysk i złodziejstwo korporacyjne!!!
    kupujesz płytę (gra, film, coś tam) a te kutasy tak kombinują żeby ci
    utrudnić życie, kiedyś kupiłem grę, masa zabezpieczeń płyty powodująca
    szybkie niszczenie napendu, samej płyty, oraz żąglerkę pudełkami i płytami,
    koszmar,
    a gdy zabezpieczenia na płycie się uszkodziły od tego ciągłego wiropwania w
    napędzie i gra nie działała bo rozpoznawała oryginalną płytę jako
    nieoryginalną napisałem do sprzedawcy gry, okazało się że oni takie płyty
    "wymieniają" tylko trzeba oryginał im odesłać i opłacić im drobne
    kieszonkowe, po podliczeniu wychodził koszt porównywalny z zakupem nowej
    gry, to jawne i legalne złodziejstwo, więc jak masz doczynienia ze
    złodziejami to nie mjej skrupułów z jakimś tam krakowaniem!:O)
    ci craherzy i hakerzy to dzisiejsi robinhudowie:O) gdyby nie oni to nie
    używał bym większości legalnych zakupionych prtzeze mnie programów/gier,
    wtedy ściągam sobie cracka i mogę spokojnie urzywać tego badziewia:O)