  • Data: 2009-09-07 09:05:53
    Temat: Re: Coś mocno wyspecjalizowane to forum...
    Od: zly <b...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 07 Sep 2009 10:26:39 +0200, Tristan napisał(a):

    > No i? Nie mówię, że moja wersja jest popularniejsza. Odpowiadam na pytanie:
    > ,,slyszales kogos kto uprawia podobne slowotworstwo co ty?''

    pytalem czy slyszales, a nie czy widziales :)

    > a Twoje pisanie bez polskich znaków i bez korzystania z dużych liter brzmi
    > jak? Moje forumy mają uzasadnienie. Twoje fanaberie to niechlujstwo.

    akurat polskie znaki to niejako tradycja w usenecie i juz dawno ustalono,
    ze tego sie nie czepia. duze litery? hmm shift sie zacina, a czytajac dany
    wyraz w myslach nie rozrozniasz czy jest z duzej czy z malej, natomiast
    roznice miedzy fora a forumy 'widzisz'

    > Nie. Pasują do formy językowej.

    byc moze, co nie zmienia faktu, ze sa niepoprawne

    Tak czy siak, mow sobie jak chcesz, ale nie wmawiaj ludziom ze slowa maja
    inne znaczenie niz maja w rzeczywistosci, zwlaszcza jak popierasz sie
    slownikami a sam sie do nich nie stosujesz :)
    --
    marcin