  • Data: 2020-01-14 08:43:54
    Temat: Re: Cofanie licznika....
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 13 stycznia 2020 22:00:03 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:

    > Może iveco ma tak jak ducato ze licznik staje po 400km i właściciel
    > wyzerował licznik? Może zrobił to w 2019 roku?

    Tak się zastanawiam
    Mam teraz na liczniku ok 250tys i gdyby nagle ten licznik uległ awarii to aby nie
    zostać przestępcą powinienem zaprzestać jazdy i licznik wymienić.
    Jaka procedura?
    -wymieniam na inny(ze stanem np 150tys) i daje na stację diagnostyczna
    -co diagnosta wpisze w cepik? 250tys ze starego czy 150tys z nowego?
    Logicznym by było aby wpisał 250tys ale wtedy podczas kolejnej kontroli jest kłopot
    bo na liczniku 160tys a w cepik 250tys. Oczywiście do wyjaśnienia ale czy tak od razu
    podczas kontroli to się wyjaśni czy jednak auto na parking policyjny?
    A jak licznik w aucie padnie w ten sposób że nic z niego nie da się odczytać? To co
    wtedy wpisze diagnosta po wymianie licznika?