  • Data: 2004-06-07 17:42:11
    Temat: Re: Co zrobic w takiej sytuacji jak ponizej...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości
    news:ca1o58$l89$2@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Myli sie Pan panie Robercie...
    > Nie wolno wejsc "do siebie" jesli sie komus wydalo SWOJA wlasnosc
    > w uzytkowanie ... chyba, ze umowa tak stanowi...

    Źle zostałem zrozumiany. Skoro wyraziłem zgodę na zamieszkiwanie przez
    kolejny miesiąc przez tę osobę w budynku, to nie znaczy, ze do ogrodu
    wchodzić nie mogę. Nie mogę wchodzić tylko do tej części, która jest do
    wyłącznej dyspozycji tamtego faceta. Z tego powodu odradzam włamania i
    tego typu rzeczy.

    Z tego co pisał pytający, to z umowy wynika, ze ma on prawo wchodzić do
    tych pomieszczeń w celu jakiś tam czynności. Ale i tak odradzam
    korzystanie z tego prawa. Odradzam, bo można się uwikłać w głupi proces w
    wypadku pomówienia o kradzież.