  • Data: 2004-07-18 09:59:49
    Temat: Re: Co zrobić? (Zepter)
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Przeglądam pl.soc.prawo
    a tam użytkownik kam pisze:

    > Czy ja wiem... Firma sama kredytu w rozumieniu prawa bankowego raczej
    > udzielić nie mogła, a rozłożenie na raty płatności nie zmienia
    > charakteru roszczenia.
    Mówiłem o firmie windykacyjnej i o niespłaconej umowie kredytowej.
    Prawdopodobnie była to umowa kredytowa na zakup towaru firmy Zepter,
    zawarta z jakimś bankiem za pośrednictwem podmiotu sprzedającego
    towary firmy Zepter.

    Czyli z transakcją mogą być związane:
    firma (przedstawciel) sprzedająca towary Zepter
    Zepter Polska (czy jak im tam...)
    jakiś bank
    Klient
    podmiot któremu Klient oddał garnki