  • Data: 2003-11-05 00:45:46
    Temat: Re: Co zrobic??
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojtek Szweicer napisał:
    > Jeśli to nie dane osobowe, to czemu chcesz pozywać portal o współudział?

    Bo bierze wtedy udział w procederze.

    > Zastanów się trochę. No i czemu admin miałby szukać w logach i dodawać
    > sobie pracy, bo jakiś tam pan Kowalski poczuł się (słusznie czy nie)
    > obrażony przez Nowaka.

    Dlatego, że ponosi za to *PEŁNĄ* odpowiedzialność.

    > Żeby wypełniać swoje obowiązki, określone w art. 216 kk.

    Widocznie mają w dupie te obowiązki. Mi potrafili napisać, że nie mogą
    wykryć (sic!) sprawcy choć podawałem im wszystkie dane delikwenta.

    Dlatego na jego miejscu bym się nie szczypał tylko uderzał bez litości
    w portal przy najmniejszej oznace braku skakania przy nim.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info