  • Data: 2003-11-05 10:08:28
    Temat: Re: Co zrobic??
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojtek Szweicer napisał:
    [..]
    > - do miasta. I to nie są dane osobowe? Miejscowość zamieszkania?

    Nie, numer IP to NIE SĄ dane osobowe.

    > Nie rozumiesz, o co mi chodzi. Z jednej strony chcesz sam wszystko
    > załatwić (zdobyć IP), bo policja się tym nie zajmie, bo "ma w dupie
    > obowiązki", a z drugiej chcesz skarżyć portal.

    Są dwie drogi do uzyskania zadośćuczynienia i satysfakcji.
    Jedna to dopadnięcie opluwacza i zmuszenie go zadośćuczynienia, co może
    być trudne, szczególnie w przypadku braku chęci współpracy z portalem,
    druga to uzyskanie solidarnego zadośćuczynienia od portalu.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek