  • Data: 2024-03-22 16:56:57
    Temat: Re: Co z tymi samochodami?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.03.2024 o 07:54, A. Filip pisze:

    > Przy taki nachalnym promowaniu szczepionek "na co się tylko da"
    > tak to w końcu kiedyś tam na coś tam zadziała bo (teoretycznie)
    > "nie jest wykluczone".

    Ale że jak - od szczepionki zachorował? Jak?

    > A ja napisałem coś innego? Ja "tylko" pisze że mówienie że to
    > absolutnie niemożliwe w każdym obecnym i przyszłym przypadku
    > jest debilnym i zbędnym fundowaniem sobie ślepej plamki.

    Ale pozostanmy przy tym, że udowadnia się związek a nie brak związku. Bo
    inaczej dojdziemy do tego, że popatrzył na zegarek i od tego zachorował.
    Udowodnij że nie?

    > <ironia> Bo jesteś wyznawcą spiskowej teorii dziejów w medycynie?

    NIe bardzo rozumiem, ale jestem w stanie sobie wyobrazić, że po prostu
    pominiętoby niewgodne aspekty. Z różnych względów - od tego że podmiot
    badający nie był zainteresowany takim wynikiem, do tego że takie
    przypadki się nie przebijają bo "mondrzejsze o tym nie wspominać". Ale w
    tym przypadku nie sądze - po prostu zbieg okoliczności i tyle. Bez grupy
    kontrolnej ciężko coś rozsądnego powiedzieć.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!