  • Data: 2005-01-28 18:01:00
    Temat: Re: Co z tą "wpadką" ?
    Od: "T0SIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ctdn75$1eu$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Przed chwilą obejrzałem reklamę o treści http://www.wpadka.pl/
    > Nawet nie ma mrugania okiem jak kiedyś przy piwie ... treść jest wyłożona
    > jak kawa na ławę.
    >
    > Interesuje mnie bardzo jak reklamodawca zamierza się bronić przed
    > oskarżeniem o złamanie prawa, które chyba wciąż obowiązuje ? Może zyski
    > całkowicie pokryją koszt rozprawy i ewentualne kary ? No i oczywiście
    > darmowa reklama dzięki sprawozdaniom na żywo i artykułom za i przeciw. Bo
    do
    > więzienia to chyba nie będą mieli kogo wsadzić ... To jest pewne !
> [...]

    trzeba sobie dokladniej poczytac to co sie "czyta" :-)
    zacytuje:
    Czy preparat stosowany w metodzie antykoncepcji po.. to tabletka poronna?
    Mechanizm działania hormonalnej antykoncepcji po stosunku polega na
    zapobieganiu ciąży. Dlatego absolutnie nie można zaliczyć antykoncepcji po
    stosunku do środków wczesnoporonnych.Tabletki stosowane w antykoncepcji
    po... działają efektywnie do 72 godzin po pierwszym niezabezpieczonym
    współżyciu. Działanie ich uzależnione jest od fazy cyklu miesięcznego w
    jakim jest w tym czasie kobieta. Tabletki przyjęte przed owulacją - hamują
    jej wystąpienie - powodując że nie może dojść do ciąży na podobnej zasadzie
    jak przy "normalnych" pigułkach. Zastosowane w późniejszym czasie, po
    owulacji, wywołuje efekt antykoncepcji na innej drodze. Dochodzi do
    utrudnienia zapłodnienia poprzez wpływ na możliwość przenikania plemników
    przez śluz. Od stosunku do zapłodnienia mija przecież kilka godzin, w
    których plemniki muszą dotrzeć do jajowodu. Poza tym dochodzi do
    spowolnienia transportu zapłodnionej komórki jajowej przez jajowód do macicy
    co trwa zwykle od 6 do 7 dni. Gdy dotrze ona tu zbyt późno to nie dojdzie do
    inplantacji - czyli wszczepienia się komórki jajowej do śluzówki. Nie
    dojdzie również do niej na skutek wywołanych przez hormony zmian w śluzówce
    macicy. Sposoby zapobiegania ciąży działające przed wszczepieniem
    zapłodnionej komórki jajowej do śluzówki macicy są metodami antykoncepcji.
    Znalazło to potwierdzenie w przepisach prawnych wielu krajów. Za metody
    związane z poronieniami uważa się te, który działają po wszczepieniu
    rozwijającego się zarodka - powodując krwawienie i usunięcie go wraz z
    śluzówką. Tak działają preparaty stosowane w terminie następnej miesiączki -
    gdyż wywołują tak zwane mikroporonienia.
    Czy dostępne są w Polsce tabletki wczesnoporonne zwane także aborcyjnymi czy
    poronnymi?
    Zgodnie z polskim prawem nie są dopuszczone w naszym kraju żadne preparaty o
    działaniu wszesnoporonnym!!
    Tabletki takie znane pod nazwą RU-486 zostały zarejestrowane tylko w
    nielicznych krajach na świecie i stosowane są tylko w bardzo wyjątkowych
    sytuacjach.

    wszystkim wiadomo, ze antykoncepcja nie jest zabroniona wiec w czym problem
    ?;-)
    --
    Pozdrawiam - T0SIA