  • Data: 2005-06-21 13:52:15
    Temat: Re: Co z groźnymi psami? Przecież wszystkie psy są potencjalnie grożne!
    Od: "qwerty" <q...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "flower" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:d994dp$ivq$1@nemesis.news.tpi.pl...
    <cut>

    To i ja się wtrącę. Te przepisy, że pies musi być na smyczy i kagańcu jest
    chybiony. Podam to na własnym przykładzie. Otóż ok 10 lat temu byłem u
    ciotki. Wyszedłem sobie na dwór, aby się przewietrzyć. Nagle pies wyskoczył
    z balkonu z 1 piętra. Ugryzł mnie w nogę. Coś szczególnego nie było, ale
    lekki uraz psychiczny pozostał. Przecież wtedy nie było, nie ma oraz nie
    będzie przepisy, żeby pies był w kagańcu bez przerwy. Mój pies jest tak
    silny, że bez problemu zerwie się z łańcucha (taki co się stosuje dla krów).
    Kto tylko przejdzie obok furtki od razu szczeka. I powiem wam, że on nie
    jest groźny (owczarek niemiecki)., gdyż boi się nawet małych pisklaków. Gdy
    raz mu wszedł do budy, to bał się wejść. Musiałem ratować psa z opresji, bo
    by się załamał psychicznie. :P

    --
    http://tiny.pl/h4nz